sobota, 8 kwietnia 2023

ŻYCZENIA I TRZY MIESIĄCE W JEDNYM POŚCIE....

 Witam serdecznie!!!!!  Cieszę się, że choć na krótko, ale znowu mogę tutaj bywać. To dla mnie bardzo ważne miejsce. Mogę podziwiać Wasze poczynania i pokazać co u mnie już się pokazało w ogrodzie. Pogoda jest taka, jak w całym kraju czyli istny kalejdoskop. Pojawia się od czasu do czasu słoneczko, więc choć przez chwilę można pocieszyć oczy darami jakimi obdarował nas Nasz Pan. Rozpocznę od pierwszych zwiastunów wiosny, które pojawiły się w lutym.

A teraz marzec. Doskonale sprawdziło się powiedzenie "w marcu jak w garncu"
Dobrze, że kilka razy pokazało się słoneczko, bo pszczoły miały uciechę.















Zobaczcie proszę, co u nas wyprawiają nornice. Brakuje cebulek tam gdzie sadziłam, a pojawiają się tam, gdzie ich nie było.

Został tylko jeden kwiatuszek. Nie mogłam zrobić zdjęć, kiedy krzew cały był obsypany kwiatami.








To już niestety kwiecień. Dla mnie zdecydowanie za szybko. Niestety umknęły mi z normalnego życia całe dwa miesiące :(



Zakwitła nasza ukochana mirabelka, ale mnie to nie cieszy. Pogoda nie sprzyja zapylaczom. Jest zimno, brakuje słońca, pada deszcz. Raz przyświeciło słoneczko, ale cóż codziennie niestety w nocy są przymrozki. Taka szkoda, bo pewnie nie będzie owoców. Głównie z nich robiłam przetwory, bo owoce doskonale się na nie nadają. My mówimy, że to jest mirabelka, ale tak naprawdę nie wiemy czy tak jest. Pojawiła wówczas, kiedy nasz ogród był jeszcze ugorem i dla niektórych wysypiskiem śmieci. Nieważne owoce są bardzo smaczne.




I to byłoby na tyle z naszych ogrodowych wieści. Niewiele się tam dzieje, bo pogoda nie sprzyja. Ja również nie mogę poszaleć, ale to nie jest ważne, bo ogród poczeka. Będzie jeszcze bardziej sielski. Cieszę się z każdego dnia i to mi wystarcza. Wróciłam do szydełka, haftu, bo czytać mogę niewiele. Wykonałam też kilka pisanek. 

Dziękuję Wam, że jesteście ze mną, pytacie o zdrowie mimo, że ja milczę, ale przyczyna jest Wam znana. Nadrabiam braki na każdym blogu i w miarę możliwości komentuję. Wierzę, że idzie ku dobremu i będę mogła systematycznie Was odwiedzać. 
              Życzę Wam niech Zmartwychwstały Chrystus ukoi Wasze serca i napełni je wiarą, nadzieją i miłością. Niechaj miłość Zmartwychwstałego staje się źródłem siły, mocy na każdą chwilę dnia. Cudownych Świąt Wielkiejnocy!!!!!!!!          



24 komentarze:

  1. Dziękuję za życzenia. Tobie również życzę dużo zdrowia i pięknych świąt...

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie rozkwitły krokusy! U mnie w ostatnich latach jakoś pozanikały i tulipany, i krokusy właśnie, i żonkile... na jesień muszę ponasadzać nowe cebulki! Wesołych Świąt! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Ja każdej jesieni dosadzam, bo cebulki bardzo smakują nornicom. Pozdrawiam!!!

      Usuń
  3. Śliczne jajeczka, a w ogrodzie zaczyna się prawdziwa wiosna.
    Zdrowych, pogodnych i radosnych świąt wielkanocnych życzę. :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna wiosna i śliczne jajeczka. Życzę dużo zdrowia, wszelkiego dobra oraz obfitych łask od Chrystusa Zmartwychwstałego.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciepłych, pełnych wiosennej nadziei Świąt Wielkiej Nocy
    Jak zawsze pięknie u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne pierwsze wiosenne kwiaty i cudne pisanki.
    Uwielbiam te malowane woskiem. Mają niepowtarzalny charakter.
    Staram się każdego roku zrobić chociaż kilka takich.
    Lubię zapach wosku bo on przypomina mi dzieciństwo.
    Wszystkiego co najlepsze życzę na każdy dzień🍀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja również lubię robić te pisanki, bo przypominają mi dzieciństwo, młodość. Wosk pszczeli (bo taki używam) pięknie pachnie:):):)

      Usuń
  7. Życzę Ci Janeczko dużo zdrowia i radości z wiosennych kwiatów. Świątecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Znajdowanie pierwszych wiosennych roślinek w ogrodzie, to wielka frajda. Są dla mnie symbolem odrodzenia, a u Ciebie wyjątkowo pięknym. Życzę Ci zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Iwonko. Ja zawsze z utęsknieniem czekam na pierwsze kolory w ogrodzie. Niestety w tym roku pogoda nie sprzyjała wielu spacerom. Pozdrawiam serdecznie 🌷🌷

      Usuń
  9. Janeczko, też się cieszę że znowu tu jesteś! Z radością podziwiam twoje piękne przebiśniegi, krokusy, hiacynty, szafirki i wszystkie inne wiosenne kwiaty. Pisanki cudne! Pozdrawiam już poświątecznie i życzę, żebyś mogła jak najczęściej tu bywać :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za życzenia :) Mam nadzieję, że święta były dla Ciebie udane! :)
    Przepięknie prezentuje się Twój ogród. Tyle kolorów. Aż miło popatrzeć. Uwielbiam wiosnę za takie widoki!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Święta upłynęły w spokoju. Ja też kocham wiosnę i zawsze z radością ją witam. Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za wizytę 🌷🌷🌷

      Usuń
  11. Już po Świętach i nie miałam okazji złożyć Ci życzeń ale i teraz jest cały czas na nie. Więc życzę Ci by ten czas był dla Ciebie spokojnym byś znalazła go na to co lubisz i co przynosi Ci spokój i ukojenie. Wracaj tu kiedy tylko będziesz mogła. Piękne kwiaty niezmiennie podziwiam przebiśniegi które u mnie marnie rosną, a ten kalejdoskop pogodowy mnie wykańcza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Droga Janeczko!
    Twoje pisanki to prawdziwe arcydzieła. Jesteś obdarzona nieprzeciętnymi umiejętnościami w zakresie ich zdobienia. Wszystkie pisanki zachwycają pomysłowością wykonania i cieszą oczy.
    Twój ogród jest niezwykle kolorowy i urzeka swym pięknem.
    Bardzo serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prześliczne pisanki a kwiaty w ogrodzie to po prostu cud cudów. Żeby tylko ta pogoda się zmieniła i pozwoliła nam się cieszyć tym pięknem natury.

    Wszystkiego dobrego Kochana

    Kasia Dudziak

    OdpowiedzUsuń