niedziela, 17 marca 2019

MYŚLĘ, ŻE JUŻ NADCHODZI...........

.............ta najbardziej upragniona przeze mnie pora roku WIOSNA. Przybywa kolorów.
Dziś kolejny już dzień mogłam podziwiać pierwsze jej zwiastuny w naszym ogrodzie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A na parapecie szczypior, którym raczymy się już od dawna i kiełkownica pełna pysznych kiełków. Niestety nie zdążyłam wykonać jej fotki 😃😃

Wkrótce będziemy korzystać z tego, który już rośnie w ogrodzie
W namiocie powschodził już szpinak, rzodkiew biała, rzodkiewka i sałata. Myślę, że nie będzie niespodzianek😃😃
Dziękuję za wspólny spacerek. Słoneczna i wietrzna u nas niedziela zbliża się ku końcowi. Życzę Wam udanego wieczoru i wspaniałego tygodnia💓💓💓

35 komentarzy:

  1. Ależ cudna wiosna u Ciebie, kolorowo już i radośnie w ogrodzie. Przepiękne portrety krokusów <3
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę mało zostało mi krokusów. Chyba dobrała się do nich nornica. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  2. U mnie było słonecznie ale z nieprzyjemnym wiatrem a teraz leje ... dopadło mnie grypsko, więc spacer po Twoim wiosennym ogrodzie dodaje mi uśmiechu. Szczypiorek też uprawiam na parapecie całą zimę, a dzisiaj posiałam rzeżuchę.
    Pozdrawiam i aby do cieplutkiej wiosny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak miło, że moje roślinki wywołały uśmiech na Twojej twarzy. Ja też już zaliczyłam choróbsko. Myślę, że wirusy sobie poszły...oby:):):). Uściski ślę:):):)

      Usuń
  3. Pokazałaś piękne zdjęcia, ujęcia pięknej wiosennej aury! W środę ma przyjść wiosna,
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Jak ja czekam na tę wiosnę, by wreszcie pójść do ogrodowych zajęć. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  4. Wiosna to, także moja ulubiona pora roku. U mnie, również kwitną krokusy i zajadamy się szczypiorkiem z parapetu.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest nas przynajmniej dwie :):):) Pozdrawiam serdecznie:):):)

      Usuń
  5. Ślicznie :-) U mnie krokusy też kwitną, ale pierisy jeszcze nie :-) Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Widziałam Twój bajeczny ogród. U Ciebie najwidoczniej jest troszkę chłodniej, ale jak Twoje ruszą, to będzie spektakl. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  6. Kwitnie ułudka? To dopiero zwiastun wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, Wprawdzie dopiero wychodzi z ziemi, ale codziennie kwiatków przybywa. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  7. Pięknie krokusowo! U mnie krokusy też już są, ale ułudka jeszcze nie kwitnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Byłam u Ciebie. Jak tam jest pięknie... Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  8. Tak, byłam tu u Ciebie wczoraj. Ale kwiaty są tak piękne, że z przyjemnością wróciłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakże się cieszę, że jesteś. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  9. Ależ cudnie u Ciebie. U mnie też krokusy, ranniki, przebiśniegi i stokrotki zdobią ogród. Jak poczuję się lepiej, to może zrobię kilka zdjęć. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wyobrażam sobie jak kolorowo jest u Ciebie i czekam na post. Pozdrawiam i zdrowia życzę:):):)

      Usuń
  10. Piękne fotki krokusów. Wiosnę również kocham za to że tak wszystko budzi się do życia, zielenieje i dodaje wigoru. Już nie mogę się doczekać kiedy i ja wyruszę kopać w ziemi. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Wszyscy czekamy, by nacieszyć oczy słoneczkiem, kolorami. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  11. wiosną zapachniało,śliczne kwiaty

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniała wiosna, krokusy tak malownicze i ułudka już barwą nieba zachwyca. A szczypior idealny na zieloną kanapkę, albo do twarogu ze śmietaną bądź pomidorów ze śmietaną. Jak byłem młodszy, to moja mama robiła pyszny twaróg. Była krowa, to nie brakowało pysznego mleka, bardzo smacznego twarogu, śmietany czy też masła. Dziś to już dla mnie nieosiągalne, czasy się tak zmieniają, ale czy na lepsze... Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobne wspomnienia. Pozostał mi w pamięci już na zawsze smak sera, masła, chleba, które to robiła moja mama. Chleb wypiekam sama, ale to nie to, co było w dzieciństwie, młodości. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  13. Janeczko!
    Wiosna pięknie zagościła u Ciebie. Świetnie wyglądają krokusiki w połączeniu z szyszkami. Skradnę twój pomysł.
    Zielona cebulka na rabacie to siedmiolatka?
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To takie skromne początki, ale już cieszą kolory. Pomysł z szyszkami zrodził się, kiedy w myśl zasady "wszystko, co na ogrodzie, na ogród wraca" zaczęłam ściółkować rabatki i w kilku miejscach ściółkuję szyszkami, które opadają z naszych sosen. Cebulka na rabacie, to nie jest siedmiolatka, ale też jest wieloletnia. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  14. Hej Janko :) Piękna wiosna u Ciebie:) Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ooo, jaka piękna wiosna u Ciebie - pyszna i kwitnąca:)
    Krokusy wyglądają zachwycająco:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniałe zdjęcia! <3 Czekam na stabilną wiosnę u siebie :) Bo wczoraj było fantastycznie, a dziś popadał śnieg!

    OdpowiedzUsuń
  17. Nareszcie przyszła. Podziwiam Twój warzywnik, oj będzie na bogato. Ja nie mam miejsca a może raczej ochoty na warzywa:((
    Wiosennie pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam te spacery po Twoim ogrodzie. I pięknie fotografujesz tę wiosnę na swoim kawałku ziemi. Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudnie u Ciebie Kochana, pięknie i wiosennie! :) Dziękuję za podpowiedzi nazw kordonków i serdecznie pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. The crocus are flowers so colorful and beautiful.
    Wonderful photos.
    Maria
    Divagar Sobre Tudo um Pouco

    OdpowiedzUsuń