niedziela, 17 grudnia 2023

POST - PODZIĘKOWANIE..........................................

Źródło: internet

Zawsze kochałam Anioły. Pierwsze spotkanie z Nimi zaczęło się w dzieciństwie, kiedy to na ścianie jednego z pokoi w naszym rodzinnym domu, zawisł obraz ukazujący Pięknego Anioła prowadzącego przez kładkę dwójkę dzieci. Obraz bardzo mi się podobał i codziennie zerkałam na tę Piękną Panią. Byłam jeszcze małą dziewczynką więc pamiętam tylko te słowa Mamy, że każdy ma swojego Anioła Stróża, który strzeże nas od złego. Nauczyła mnie "Aniele Stróżu.." i powiedziała żeby się codziennie tak modlić do Niego, a On będzie ze mną zawsze w dobrych i złych chwilach mojego życia Te słowa mam w głowie do dziś. Również do dziś wierzę, że Anioły są z nami. Wiele razy były ze mną w trudnych dla mnie chwilach również w ludzkich postaciach. A kilka dni temu otrzymałam niecodzienną przesyłkę od Izy naszej blogowej koleżanki.


Z góry przepraszam za jakość zdjęć ale pogoda u nas jest taka, że trudno takiemu fotografowi jak ja zrobić coś więcej. Nie chcę jednak czekać
Chcę Wam pokazać wszystkie te cuda, które do mnie dotarły.
To są Anioły przedstawione w kalendarzu. Pokażę to tylko do czerwca, a pozostałe umieszczę w kolejnych postach. Być może uda mi się wykonać lepsze zdjęcia.

Ku wielkiemu zdziwieniu moim oczom ukazały się jeszcze inne cudeńka


Jest i Maryjka Różańcowa Iza skąd wiedziałaś?

A tutaj rewers.

















Iza nie omieszkała jeszcze coś więcej dołożyć i są to piękne i oryginalne zakładki, którymi zawsze się zachwycałam.

Są takie subtelne i piękne, że szkoda by ich używać. Będą w moich ulubionych książkach, a do książek, które obecnie czytam nie ośmielę się ich użyć. Będzie to piękna pamiątka.









Iza dołączyła również cudowną kartkę z życzeniami, klimatyczną choineczkę, gwiazdeczki na choinkę










i słodkości. Dla mnie, a właściwie dla naszych córek to wyjątkowe cukierasy. Kiedy były jeszcze dziećmi, można je było kupić raz w roku na straganie w pobliskim miasteczku w dzień Wszystkich Świętych. Cóż to była za radość. Oczywiście kupowaliśmy na "zapas". Niestety już dawno ich nie ma. 
Izuniu one czekać będą do sierpnia, bo starsza córka mieszka we Francji i wówczas przyjeżdża do nas na wakacje. Cóż to będzie za radość i wspomnienia.







Jak widać Mikołaj był dla mnie bardzo łaskawy, bo właśnie w tym dniu odbyło się losowanie u Izy. Szczęście mi dopisało, a moja radość ogromna. Prace Izy są jedyne w swoim rodzaju, tak przez nas bardzo lubiane. Znajdą u nas godne miejsce. Doskonale wpisują się w klimat naszego, drewnianego domku na ogrodzie więc część z nich po oprawieniu tam zawiśnie. BARDZO DZIĘKUJĘ!!!!

Umieszczę jeszcze w moim blogowym pamiętniku kilka zdjęć pięknej, śnieżnej zimy jaką lubię. Nie wiem czy jeszcze spadnie biały puch, by okryć bezpiecznie rośliny i cieszyć się śniegiem. Niech więc będzie pamiątka. Niestety ten spektakl trwał krótko, a teraz już tylko deszcz, wiatr i półmrok przez cały dzień. 



Serdecznie witam Nową Obserwatorkę mojego bloga!!!! Wszystkim Wam dziękuję za odwiedziny i wiele miłych słów💗💗

Nie wiem czy zdołam do Świąt coś tutaj umieścić więc już dzisiaj składam Wam serdeczne życzenia.














   


Na okres Świąt Bożego Narodzenia życzę Wam najwspanialszego pokoju, radości i poczucia bliskości rodzinnego grona, ciepła ludzkich serc oraz pięknych i głębokich refleksji płynących z zasłuchania w tajemnice BOŻEJ MIŁOŚCI !!!!!!!



31 komentarzy:

  1. Droga Janeczko!
    Gratuluję przepięknej wygranej. Kalendarz zilustrowany pięknymi wizerunkami aniołów jest wyjątkowy. Każdy miesiąc cieszy pięknym zdjęciem, które będzie wspaniałą ozdobą Waszego domku. Dodatkowe prezenty też wyjątkowe i bardzo piękne.
    Janeczko śliczny, bożonarodzeniowy stroik i przecudne życzenia za które bardzo dziękuję. Przybędę do Ciebie z życzeniami, tradycyjnie dzień przed Wigilią.
    Przesyłam moc uścisków i serdecznych pozdrowień:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lusiu. Bardzo mnie cieszy ta wyjątkowa dla mnie wygrana. Prace Izy zawsze mnie zachwycały. Są jedyne, niepowtarzalne. Miło mi, że podoba Ci się mój stroik. Lubię je robić. Pozdrawiam serdecznie:):):)

      Usuń
  2. Janeczko, dziękuję za ogrom miłych słów. Bardzo się cieszę:)
    Wiesz, że i ja mam przed oczami właśnie ten obrazek z dzieciństwa - z Aniołem Stróżem i dziećmi?
    Uściski :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też cieszę się, że Twoje prace trafiły do mnie. Kalendarz już wisi, a reszta czeka na oprawienie. Te obrazy były wówczas w większości domów. Religijne obrazy przybliżały nam wiarę, którą przekazywali rodzice. To były trudne, ale piękne czasy gdy człowiek człowiekowi był bratem. Tęsknię do tego świata. Pozdrawiam serdecznie:):):)

      Usuń
  3. Wow, ależ wspaniałe prezenty dostałaś! Prace Izy znam i podziwiam, uwielbiam jej anioły, zakładki i inne piękne rzeczy, które tworzy. Zima u nas też na krótko zawitała, tak było pięknie i biało, niestety już zostało tylko wspomnienie, pogoda okropna, ale mam nadzieję, że jeszcze prawdziwa śnieżna zima wróci na dłużej.
    Dziękuję za życzenia i ja Tobie także życzę spokojnych i radosnych Świąt w rodzinnym gronie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wspaniałe!!! i cieszę się, bo bardzo lubię wszystko, co tworzy Iza. Ja też mam nadzieję na pogodniejszą zimę. Dziękuję za życzenia i serdecznie pozdrawiam!!!!

      Usuń
  4. Oj tak, miałaś szczęście w losowaniu. Anioły są prześliczne, zresztą wszystkie prace. Zakładki też. A propos obrazka z Aniołem Stróżem. Ja taki obrazek też miałam. Dostałam go od mojej babci z okazji I Komunii Św.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę:) Wszystkim podobają się prace Izy, a ja cieszę się, że los się do mnie uśmiechnął. Obrazy z Aniołem Stróżem były wówczas niemalże w każdym domu. Jaka szkoda, że nie zabrałam go z domu rodzinnego. Pozdrawiam serdecznie!!!!

      Usuń
  5. Piękny ten kalendarz. I na każdy miesiąc będziesz miała osobnego Anioła - Stróża. Obrazki i zakładki wykonane przez Izunię też zachwycają swoim pięknem i oryginalnością. Bardzo podoba mi się zima w Waszych rejonach i mam nadzieję, że w moje strony ponownie ona dotrze. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karolinko to prawda będę patrzeć na nie codziennie i będzie mi raźniej w trudniejszych dniach. Zimy już niestety nie ma i nawet nie wiem jak określić to, co teraz jest, bo jest szaro, buro i ponuro i tak kończy się jesień u nas. Może zima ze śnieżnym puchem jeszcze nadejdzie? Pozdrawiam Cię serdecznie bardzo dzielna kobietko!!!!

      Usuń
  6. Przepiękne prezenty otrzymałaś, Anioły Izy są naprawdę zachwycające i mają indywidualny, odróżniajacy je od innych rys.
    Zima była, minęła, a u ciebie pięknie w ogrodzie i dla ptaków smakołyki.
    Anioły niech Cię mają w opiece.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak prezenty piękne i oryginalne. Jedyne w swoim rodzaju. Zimy niestety już nie ma. Dzisiaj pada deszcz, wieje wiatr i szaro, ponuro. Pozdrawiam serdecznie!!!!

      Usuń
  7. Piękny kalendarz,piękne zakładki a wszystko bardzo oryginalne i niepowtarzalne:)
    Cukieraski to oczywiście smakowe wspomnienia z dzieciństwa:)
    Piękna niespodzianka!
    Obraz bardzo mi bliski bo identyczny wisiał nad moim łóżkiem kiedy byłam dzieckiem:)
    Cudowne wspomnienia🤗
    Niech dobre anioły zawsze czuwają nad Tobą i Twoją rodziną ❤️
    Pięknych i spokojnych Świąt życzę i pozdrawiam serdecznie 🎄✨️🎄

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję. Prezent bardzo mnie ucieszył. Wszystko takie piękne, inne i Anioły w które wierzę. Czytam, że takich obrazów z Aniołem Stróżem było wiele. Kiedyś wisiały niemalże w każdym domu w naszej małej wioseczce. Pozdrawiam serdecznie!!!!

      Usuń
  8. Kochana ależ wspaniały prezent. Domyślam się ile radości Tobie sprawił.
    Zdjęcia zimowego ogrodu są przepiękne, też bardzo lubię taką zimę.
    Już dziś życzę Ci zdrowych,spokojnych i rodzinnych świąt Bożego Narodzenia 🌲🌟

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak prezent bardzo mnie ucieszył. Jedyny w swoim rodzaju. Chciałabym, by taka piękna zima jeszcze powróciła. Czas pokaże. Pozdrawiam serdecznie i ponawiam swoje życzenia !!!!

      Usuń
  9. Uwielbiam anielskie tematy i motywy. Radosnych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Tobie także życzę radosnego świętowania!!!!

      Usuń
  10. Wspaniały prezent, te anioły są cudne, mają takie przepiękne twarze pełne spokoju i melancholii. Życzę Ci wspaniałych świąt, pełnych zdrowia i uśmiechu i wszystkiego dobrego dla Ciebie. Przytulam już prawie świątecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda i bardzo się cieszę. Wam również życzę, by Święta upłynęły w zdrowiu, spokoju i miłości. Przytulam!!!!

      Usuń
  11. Witaj w pierwszym dniu zimy
    Zazdroszczę Ci tych aniołów. Czasem o nich piszę, a w domu mam ich niezłą gromadkę:)))
    Ciepłych Świąt Bożego Narodzenia i tylko pięknych i dobrych chwil w nadchodzącym Nowym Roku
    Pozdrawiam najdłuższym wieczorem w roku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Ismeno. Zima nie zima i jakoś dziwnie. Byłoby cudnie z białą pierzynką - trudno. Tobie również życzę radosnego świętowania!!!

      Usuń
  12. Kochana Janeczko!
    Życzę Tobie i Twojemu Mężowi pięknego świętowania w zdrowiu, miłości, spokoju i radości. Życzę Wam odpoczynku i wielu niezapomnianych chwil.
    Moc ciepłych myśli przesyłam.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lusiu !!! Dziękuję bardzo za życzenia. Tobie również życzę radosnego świętowania!!!!

      Usuń
  13. Janeczko, cudownymi aniołami zostałaś obdarowana! Natomiast do obrazu Anioła Stróża na wstępie Twojego posta, mam ogromny sentyment. Przeszukuję aukcje, bo planuję jego zakup, ale takiego starego z dawnych lat... Śnieżna zima była bajeczna, teraz pozostały nam po niej fotografie ;-))
    Na koniec Janeczko pragnę życzyć, by Nowonarodzony oświecał drogi codziennego życia, obdarzał błogosławieństwem i pomagał życie czynić szczęśliwym.
    Zdrowych i radosnych Świąt!
    Anita

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anioły Izy są piękne, niepowtarzalne i cieszę się, że do mnie trafiły. Spoglądam na nie już codziennie i proszę o opiekę. Będę o nie dbać jak przystaje na takie dzieła serca. Anitko ja też szukam takiego obrazu nawet na straganach. Niestety... Jaka szkoda, że nie zabrałam go z domu rodzinnego. Dziękuję za życzenia. Wam również życzę radosnego świętowania!!!!

      Usuń
  14. Janeczko, jeszcze raz zdrowych i pięknych świąt dla Ciebie i Twoich bliskich! U mnie ostatnia noc dała złudną nadzieję, że chociaż wigilia będzie biała, ale z każdą godziną słupek na termometrze rósł, a śniegu ubywało. Teraz już pozostało tylko wspomnienie, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas było podobnie. W nocy przyprószyło dając nadzieję, a w ciągu dnia powoli zrobiło się znowu szaro i mokro i wietrznie. Dziękuję za życzenia. Tobie również i życzę spokojnego, dalszego świętowania!!!!!!

      Usuń
  15. Kochana Janeczko!
    Niech Nowy Rok 2024 będzie jeszcze lepszy od poprzedniego!
    Niech przyniesie zdrowie, miłość, radość, zadowolenie z ogrodu i spełnienie wszystkich Waszych planów i marzeń.
    Z całego serca życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Samego dobra na ten Nowy Rok życzę i pozdrawiam serdecznie 🤗😘

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochana Janeczko, pięknie zostałaś obdarowana. Świetnie wymyśliłaś żeby te piękne zakładki wypełniły Twoje ulubione książki. Izunia ma ogromny talent i wspaniałe serce. Życzę Ci pięknych dni w tym roku, dużo zdrowia Tobie i Twoim Bliskim.

    OdpowiedzUsuń