poniedzia艂ek, 29 sierpnia 2022

WAKACJE...............................

 Witam Was wszystkich serdecznie馃挆馃挆 po upalnych wakacjach !!!!!!

Ja r贸wnie偶 zrobi艂am sobie wakacyjn膮 przerw臋 w miesi膮cu sierpniu. Od lat w艂a艣nie w tym miesi膮cu nasza niewielka rodzinka mo偶e poby膰 razem. Ten miesi膮c jest tylko dla nas.
Od kiedy pojawi艂 si臋 w niej nasz ukochany wnuczek, 艣wiat w贸wczas kr臋ci si臋 wok贸艂 Niego. My艣l臋, 偶e to nic z艂ego, 偶e Go tak rozpieszczamy. 


Czekamy na Niego ca艂y rok. M贸j M膮偶 od kiedy zosta艂 stypendyst膮 ZUS, odkry艂 nowe hobby. Praca z drewnem. Zacz臋艂o si臋 od wyko艅czenia domku. W oczekiwaniu na przyjazd Naszego Skarba wyd艂uba艂 w艂asnor臋cznie dla wnusia taki oto samochodzik. Ma艂ego bardzo interesuj膮 ci臋偶ar贸wki wi臋c mina i rado艣膰 gdy go zobaczy艂 bardzo ucieszy艂a dziadka. Samochodzik ju偶 jest we Francji. My艣l臋, 偶e b臋dzie dalszy ci膮g.

Niestety czas bardzo szybko up艂yn膮艂 i ka偶dy z nas musia艂 powr贸ci膰 do swoich obowi膮zk贸w. Rodzice i matka chrzestna maluszka do pracy, a wnusio do szko艂y. We Francji obowi膮zek szkolny jest ju偶 od trzeciego roku 偶ycia niestety. Tylko my z M. mo偶emy robi膰, co chcemy. Pracy w ogrodzie jest mn贸stwo, bo po deszczach, kt贸re wreszcie nas nawiedzi艂y, obudzi艂y si臋 chwasty i ogr贸d powoli trzeba zacz膮膰 przygotowywa膰 do zimy. Bardzo w tym roku jest wymizerowany. Mamy wi臋c zaj臋膰 pod dostatkiem i jest w czym wybiera膰. A dla Was troch臋 zdj臋膰 z letniego jeszcze ogrodu:

Niestety tylko dwa floksy normalnie przetrwa艂y. Pozosta艂e ju偶 na pocz膮tku kwitnienia zosta艂y przypalone przez pal膮ce wr臋cz s艂o艅ce.

Nasz膮 lawend臋 odwiedza艂o mn贸stwo go艣ci. Motyle, pszczo艂y, trzmiele. Tylko kilka z nich uda艂o mi si臋 uwieczni膰.















Moje r贸偶e kwit艂y po raz drugi, ale niestety s艂o艅ce skutecznie je przypala艂o. Niekt贸re ocala艂y, ale zdj臋cia w tym s艂o艅cu by艂y tak marnej jako艣ci, 偶e je usun臋艂am. 
Regularnie odwiedza艂am Wasze blogi gdy nasz maluszek usypia艂, a my z m臋偶em w臋drowali艣my do naszego jak to wnusio nazywa艂 czerwonego, ma艂ego domku. W贸wczas zachwyca艂am si臋 Waszymi ogrodami, pracami i smako艂ykami. Jednak tylko sporadycznie zostawia艂am komentarz. Trudno jest mi to robi膰 w telefonie. U nas w ogrodzie ma艂o kolor贸w pozosta艂o. Biedniutkie dalie dopiero teraz zaczynaj膮 偶y膰. Ciesz臋 si臋 z tego, co zosta艂o i czekam do nast臋pnego sezonu, a Wam dzi臋kuj臋 za wizyty, komentarze i pozostawiam do napisania kolejnego postu馃榾馃榾馃槃 

15 komentarzy:

  1. Pi臋knie u Was. 呕al mi dzieci, kt贸rym zabieraj膮 dzieci艅stwo, zmuszaj膮c do nauki. Dziadek zrobi艂 prawdziwe cudo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsu艅
    Odpowiedzi
    1. W艂a艣ciwie to jest przedszkole z elementami nauki, ale niestety codziennie obowi膮zkowo. Dziadek dzi臋kuje. Pozdrawiam serdecznie:):):)

      Usu艅
  2. Ogrodowe cuda jak zawsze zachwycaj膮 mnie :)
    Tw贸j m膮偶 ma fach w r臋kach, m贸g艂by robi膰 takie zabawki na zam贸wienie. Nie dziwi臋 si臋, 偶e wnusio si臋 ucieszy艂 z takiego pojazdu :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Ci臋偶ar贸wka cudowna, nie dziwi臋 si臋, 偶e wnusio by艂 zachwycony. U mnie te偶 po deszczach wszystko w ogrodzie ruszy艂o, a najszybciej chwasty, wi臋c roboty rzeczywi艣cie jest teraz sporo :) Pi臋knie wygl膮daj膮 Twoje hortensje, cynie te偶 dodaj膮 koloru, miejmy nadziej臋, 偶e w nast臋pnym sezonie pogoda b臋dzie dla ro艣lin bardziej przyjazna. U艣ciski zostawiam :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ci臋偶ar贸wka przecudna jak偶e ekologiczna a kwiatki u Ciebie przepi臋kne.

    OdpowiedzUsu艅
  5. Ogr贸d na zdj臋ciach prezentuje si臋 pi臋knie, hortensje przepi臋kne, cynie zreszt膮 r贸wnie偶. Nie dziwi臋 si臋 偶e wnusio zachwyci艂 si臋 ci臋偶ar贸wk膮, bo jest wspania艂a, a przy tym wykonana specjalnie dla niego, jedyna i niepowtarzalna. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsu艅
  6. Droga Janeczko!
    Domy艣lam si臋 jak膮 ogromn膮 radoch臋 mieli艣cie z odwiedzin dzieci i ukochanego wnuczusia. Ci臋偶ar贸wka to prawdziwe arcydzie艂o. Gratulacje dla M臋偶a ze zdobycia nowej pasji!!! A wracaj膮c do ogrodu, to musz臋 przyzna膰, 偶e Twoje hortensje wygl膮daj膮 ob艂臋dnie. Ten gatunek sprawdza si臋 wsz臋dzie i zachwyca urod膮.
    Mam nadziej臋, 偶e Blogger upora艂 si臋 z komentarzami ale u mnie od trzech dni stoj膮 wszystkie statystyki. Pewne dolegliwo艣ci sprawiaj膮, 偶e musz臋 korzysta膰 z telefonu, bo do bloga zagl膮dam sporadycznie.
    Przesy艂am Ci moc u艣cisk贸w i serdeczno艣ci:)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ci臋偶ar贸wka wysz艂a rewelacyjnie. Obecnie zabawki z drewna s膮 drogie. Ja te偶 mia艂am przerw臋 na blogu. Latem du偶o si臋 dzieje i nie ma czasu na bloga . Pozdrawiam serdecznie 馃尯馃尯馃尯馃尯

    OdpowiedzUsu艅
  8. Super wakacje kochana, trzeba koniecznie zrobi膰 sobie takie odci臋cie i zresetowa膰 si臋. Dziadek no no pogratulowa膰 talentu... Piekny ogr贸d, mi艂o by艂o poogl膮da膰 zdj臋cia, hortensje uwielbiam wi臋c napalam si臋 hihi. Wszystkiego dobrego. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsu艅
  9. Witaj wrze艣niowo
    Ja nieustanie zachwycam si臋 Twoim ogrodem.
    I rozumiem, 偶e nie pisa艂a艣. Wnuczek najwa偶niejszy:))
    Pozdrawiam ciep艂o, chocia偶 wieczory i ranki ju偶 ch艂odne

    OdpowiedzUsu艅
  10. Fajnie, 偶e uchwyci艂a艣 moment kwitnienia kwiat贸w jeszcze przed susz膮. U nas wiele ro艣lin nie przetrwa艂o tych upa艂贸w, a nie spos贸b by艂o wszystkiego podlewa膰. Cudnie, 偶e Tw贸j m膮偶 znalaz艂 now膮 pasj臋 ! Podziwiam zapa艂 i pi臋kne tworzenie !!! Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsu艅
  11. Priorytety jak najbardziej zrozumia艂e.
    Masz bardzo zdolnego m臋偶a, samochodzik to mistrzostwo. Takie personalizowane zabawki to prawdziwe skarby.

    OdpowiedzUsu艅
  12. Dzie艅 dobry! I ja do艂膮cz臋 do grona Pani znajomych i fanek ogrod贸w. T臋 pasj臋 odkry艂am u siebie stosunkowo niedawno, a mam wra偶enie jakby towarzyszy艂a mi przez ca艂e 偶ycie. Jest to podziwianie cudzej ogrodowej pracy i pi臋knych fotek. Sama ogrodu nie mam i nie zanosi si臋, 偶ebym mia艂a. St膮d chyba ta pasja. Umieszcz臋 adres Pani bloga u siebie, by cz臋艣ciej wpada膰 z wizyt膮, dobrze?
    Pozdrawiam serdecznie... Polonka54.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  13. Jejku, co z tym internetem, wieki czekam, by napisa膰. hehe  Jestem zachwycona prac膮 m臋偶a, to偶 to najpi臋kniejsza z zabawek. Jak nic kojarzy mi si臋 z moim dzieci艅stwem i tym, co wielu ju偶 zaniedbuje. Wspania艂e wykonanie, czu膰 mi艂o艣膰, no naprawd臋 jestem zauroczona. :)))) Nie dziwi臋 si臋, 偶e tak si臋 cieszycie na te spotkania, niech, kiedy przyjdzie na nie pora, nie lec膮 a偶 tak szybko. Ja mam wra偶enie, 偶e czas przyspiesza, cho膰 oczywi艣cie jest, jaki by艂. Ciesz臋 si臋 zdj臋ciami z ogrodu, 艣liczne s膮, a to ostatnie foto z motylem jest idealne. :) Kocham ogrody, oj kocham. Dzi臋kuj臋 Ci za bardzo przyjemny post, miej cudowne dni. :****

    OdpowiedzUsu艅
  14. Ale pi臋kna ci臋偶ar贸wka! Bardzo mi si臋 podoba 馃槉 zdj臋cia kwiat贸w i motyli zawsze mnie zachwyca艂y 馃槏

    OdpowiedzUsu艅