poniedziałek, 26 maja 2014

Mój pierwszy obserwator...

Witam mojego pierwszego bardzo cennego obserwatora. Jest mi szczególnie miło gdyż ja dopiero raczkuję, a świadomość, że chcą obserwować mój blog doświadczeni blogowicze dodaje mi skrzydeł. A teraz kilka fotek z mojego ogrodu.




Chciałabym stworzyć sobie kolekcję
irysów. Bardzo je lubię na razie mam kilka. Myślę, że uda mi się i będę miała ich więcej. Już nawet wiem gdzie je
posadzę. Ten duet to celowy zamysł.









Samotny niebieski żagiel











 

 












Dziwny orlik jeden krzaczek dwa kolory





Kocham bzy na razie mam cztery

Ten pachnie cudnie


Taki sam jak wyżej lecz tym razem solo
Pozdrawiam!!!!!

3 komentarze:

  1. Już masz piękny ogród. Uwielbiam kosaćce i orliki. Sama też zakładam właśnie ogródek, a może ogródeczek bardziej, i nie mam miejsca na te roślinki. Pamiętam jak mieszkając u mamy pielęgnowałam je, a one przepięknie kwitły. Najbardziej podoba mi się kosaciec brązowy. Piękny. Życzę powodzenia w uprawie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz i miłe słowa. A co do ogródeczka nawet na bardzo małej powierzchni można stworzyć coś pięknego. Teraz jest tyle możliwości. Życzę powodzenia. Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Irysy, bez, też mam w planach. Jak duza jest cała działka?

    OdpowiedzUsuń