środa, 11 marca 2015

SERWETKI DO KOSZYCZKA.........

Moje przygotowania do Świąt to dzierganie serwetek do koszyczka. Grypa paskudna nie pozwoliła na więcej. Dekoracji będzie niewiele, symbolicznie - tak właśnie lubię. Uwielbiam świeże kwiaty i właśnie na Wielkanoc daję upust swojej miłości do nich.
A oto moje wypociny:


Wzór pochodzi z czasopisma Szydełkowanie nr 3/2014
Nici Cable 5
Szydełko nr 1,25


Wzór pochodzi z internetu
Nici Filo Di Scozia 15/3
Szydełko nr 1



Wzór zaczerpnięty z internetu
Nici Muza 20
Szydełko nr 1

Sabrina Robótki
Zeszyt 1/2005
Nici Muza 20
Szydełko nr 1
























Wzór zaczerpnięty z bloga:
http://szydelkomania.blogspot.com/
Nici Muza 20  Szydełko nr 1



























Bardzo dziękuję za odwiedziny i komentarze. One powodują, że chce się dalej coś robić.
 Życzę miłego i pogodnego końca tygodnia i weekendu. Pozdrawiam!!!!!!!!!!

29 komentarzy:

  1. Cudne serwetki... Takie piękne i subtelne, jak wiosna, która dotyka wszystko dokoła swoim dyskretnym urokiem. Utkane z ogromnym talentem i pasją. Gorąco kibicuję wszystkim powstającym pracom i serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie śliczne, idealnie wykonane, bielusieńkie cudeńka ...
    I ja zapowiedziałam na blogu małe serwetki, mam nadzieję, że do świąt coś wykonam.
    Życzę dużo zdrowia, i dużo ciepłego słoneczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Takie miłe słowa od mistrzyni szydełka motywują do pracy. Tobie również życzę zdrówka i słoneczka:)

      Usuń
    2. Dziękuję i prosze na adres lodzia56@op.pl
      Jezeli nie sprawi pani to kłopotu to proszę o te tutaj wszystkie.Każda ma swój urok i są piękne,bo pięknie wykonane !Serdecznie pozdrawiam L

      Usuń
  3. Zamurowało mnie. Serwetki są przepiękne. A w tej z palemkami/baziami się zakochałam od pierwszego wejrzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Moim bliskim też ta z palemkami podoba się najbardziej. Mam jeszcze na nią kilka zamówień. Nie wiem czy zdążę.
      Pozdrawiam:)

      Usuń
  4. Jak ja lubię takie serwetki! Ehhh, gdyby żyła babcia:((( Ona robiła też takie cudeńka, i mnie uczyła. Mam nadzieję, że kiedyś przyjdzie czas na odkurzenie tych umiejętności. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjdzie czas kochana. Jestem pewna, że przy Twoich zdolnościach zdziałasz wiele. Pozdrawiam:)

      Usuń
  5. Piękne serwety :) Przy okazji chciałam poinformować, ze Szydełkomania niebawem zniknie. Na jej miejsce powstaje inna strona... na która zapraszam. http://sielskachata.blogspot.com/
    i wzory http://szydelkomaniadoroty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie. Jestem stałym bywalcem "sielskiej chaty".
      Bardzo lubię tam bywać. Niekiedy zostawiam ślad. Pozdrawiam:)

      Usuń
  6. Przepiękne serwetki wydziergałaś.Urzekła mnie przedostatnia.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za uznanie. Widziałam Twoje prace. Są bardzo piękne. Pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Wszystkie piękne,cudowne czy moge prosic o schematy,musze tez takie wydziergac,bardzo prosze na adres lodzia56op.pl.Pozdrawiam l
    PIĘKNE!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podobają. Schematy prześlę, ale na razie nie mam dostępu do skanera. Proszę o cierpliwość. Pozdrawiam wiosennie:)

      Usuń
  8. Piękne serwety, niezwykle urokliwe ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekamy cierpliwie,proszę nie zapomniec,pozdrawiam !!!
    Prace pani są prze,prze ........PIĘKNE!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbowałam dzisiaj wysłać schematy dwóch serwetek, ale nie udało mi się. Jest błąd w adresie. Bardzo proszę o podanie adresu jeszcze raz. Pozdrawiam:)

      Usuń
    2. Moje adresy to: lodzia56@op.pl
      leokadia.rybicka56@gmail.com

      Usuń
  10. Piękne serwetki, wykonane z wielką starannością. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne serwetki, wykonane z wielką starannością. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedys tez lubiłam szydełkować..serwety super!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałe są :) masz wielki talent pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza serwetka jest wyjątkowej urody, bardzo oryginalna, naprawdę niebanalna (rym niezamierzony)a na wszystkich widać że jesteś mistrzynią szydełka.
    Kłaniam się ślicznie.

    OdpowiedzUsuń