niedziela, 9 lipca 2017

LETNIE KOLORY.................................

Witam Was moimi mizernymi w tym roku różyczkami. Zresztą moje róże nigdy nie były tak dorodne jak te, które pokazujecie na swoich blogach. Ja jednak cieszę się, że w ogóle rosną w tej naszej mizerocie, przyjemność czerpię z oglądania Waszych piękności.
Biała dama. Niestety nie znam odmiany gdyż szkółka, w której zakupione były róże nie oznaczała ich. Zakwitła dosyć bujnie jak na kondycję, w jakiej jest krzew.


Kolejna, która ma też więcej kwiecia.










A tę darzę największym sentymentem, bo jest to nasza pierwsza róża. Jest z nami 5 lat. Zawsze pięknie kwitła mimo wielu przeszkód (nornice).
W tym roku również podobnie jak wszystkie bardzo ucierpiała.





I kilka innych. Po jednym kwiatku.
 

 
Czerwiec minął tak szybko. Chwasty są ciągle o krok ode mnie więc cały mój czas poświęcam pracy w ogrodzie. Niewiele pozostaje na blogowanie. Przepraszam więc, że nie zawsze pozostawiam po sobie ślad. Nie pozbawiam się jednak przyjemności odwiedzania Was i wieczorkiem systematycznie odwiedzam Wasze blogi. Jeszcze tylko króciutki spacer po ogrodzie:
Na początek moje ukochane funkie z niewielkiego, zacienionego zakątka.
 
Trochę szkoda, że trzykrotka już śpi. Tak pięknie wygląda kiedy kwitnie.
Ale może pobudzę Waszą wyobraźnię😏.










Taki wdzięczny i cudnie pachnący. Rośnie i kwitnie już kilka lat. Oby jak najdłużej.












I kwiaty słonecznych zakątków:
Przymiotno. Takie delikatne, wdzięczne kwiatuszki.Tak trudno jest mi uchwycić całą roślinę. Jest taka duża i rozpierzchła. Muszę pomyśleć o podpórkach.





I wesolutki nachyłek wielkokwiatowy. Rozświetla całą rabatę, ale tak jak poprzednika trudno mi uchwycić go w całości. Taki oto ze mnie fotograf😐😐😐😐
Margaretki. Któż ich nie zna. Jak mogłoby zabraknąć ich w moim ogrodzie😐 towarzyszyły mi od dziecka. Te są szczególne gdyż w początkowej fazie kwitnienia są lekko żółtawe.







Kocham liliowce. Mam kilka odmian. To dobrze, że chcą rosnąć w naszym ogrodzie.
 
 
 
Kwitną i cudnie pachną "babcine" kwiaty- floksy wiechowate. Jeżeli zechcą to zostaną u nas na stałe.
 

I tak na koniec tawułka, która ma ślicznie przebarwione liście i piękne kwiaty. Niestety też nie znam odmiany. Pozostałe moje tawułki już niestety przekwitły.


oraz nasz olbrzym - jukka










i dwie kolejne. Proszę zobaczcie jak urósł mój prezent - katalpa. Oby tak dalej rosła, bo bardzo ją lubimy.









A za cierpliwość jedyna kwitnąca lilia
Serdecznie dziękuję za Waszą obecność i życzę wspaniałych, słonecznych wakacyjnych dni😍😍😍😍😍😍

28 komentarzy:

  1. Tyle pięknych kwiatów!!! Zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cały ogród to istny raj, ale te róże...cudo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały ogród to istny raj, ale te róże...cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. hej nie mow ze nie masz reki do róż,włassnie ze masz,bo ja jej nie mam...wsszzysstko inne tylko róże u mnie licho jak nie urosną to i licho zakwitną...e pech to pech.masz cudne w ogrodzie...liliowce sliczniutkie i te inne kwiatusszki oko ciesszą.pięknie jest naprawwdę ;-) pozdrawiam i równiez zyczę pięknego lata.

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój ogród wygląda przepięknie, tyle w nim kwiatów. Moje róże zakwitły bujnie, a potem przyszły deszcze i wszystko zniszczyły. Kwiaty gniły na krzakach. Podziwiam u Ciebie moje ukochane funkie, bo akurat tych odmian, które pokazałaś nie mam, tzn. dwóch pierwszych i tej przy żurawce. Wspaniałe są też liliowce, ja mam tylko pomarańczowy, kwitnie w jednym miejscu od prawie trzydziestu lat. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz piękne kwiaty w ogrodzie. Biała róża mnie zachwyciła. Szkoda, że nie znasz odmiany. Kupiłabym taką mojej mamie. U mnie floksy nie chcą rosnąć. Pewnie gleba im nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny spacer po Twoim ogrodzie.Uwielbiam funkie,do moich jednak dorwały się chyba ślimaki i całe podziurkowane.

    OdpowiedzUsuń
  8. Każda roślina z Twojego ogrodu jest wyjątkowa i piękna. Dziękuję za przyjemny spacer.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny ogród ogólnie i w szczegółach. Ja jeszcze długo nie odważę się na pokazanie mojego kawałka ziemi w szerokim kadrze. Dużo pracy przede mną. Róże cudne. Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudny, prawdziwie polski ogród... podziwiam i życzę kwiecistego lata :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie Ci kwiaty rosną. Moje na balkonie mają ciężko przez te upały, a mszyc już zliczyć nie potrafię i zwalczyć również. Bardzo pięknie piszesz o roślinach, czuć, że każdą darzysz uczuciem. :)

    Pozdrawiam, miłego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kwiaty piękne !!! W pewnym momencie myślałam, że jestem w moim ogrodzie, ale nie ! W moim ogrodzie nie ma różyczek - jak na razie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne róże, ta biała jest wspaniała.
    Zapraszam do siebie!
    http://domprzywiosennej5.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny ogród!!!Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałe kwiaty a róże zachwycające! Oj teraz widzę, że u mnie z różami, oj cieniutko - muszę sobie koniecznie kilka dokupić :)Pozdrawiam serdecznie i ciepło!pa

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękne kwiaty <3 Po różach wcale nie widać, że są w kiepskiej kondycji, kwiaty wyglądają wspaniale. U mnie też niestety, różane krzewy bardzo źle przezimowały, te ciepłe zimy są dla nich bardzo niekorzystne :(
    Liliowce cudeńka :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne kwiaty, a Ty narzekasz? wyglądają ślicznie i taka ich mnogość. Cudne floksy, lilie i róże, wyobrażam sobie, jak to pięknie wygląda w naturze.
    Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne róże, są wspaniałe. U mnie tylko pnąca pięknie kwitła, a wielkokwiatowe nie:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Są przepiękne! Nie bądź taka skromna, bo wyglądają naprawdę zjawiskowo

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest tak u Ciebie pięknie,tyle cudownych kwiatów.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ależ cudnie, różano u Ciebie. Widać troskliwe dłonie, bo kwiaty są piękne, zadbane i dorodne mimo niekorzystnej aury.
    Wspaniałe wszystkie a te żółte wyjątkowo pachną.
    Spokojnego pięknego weekendu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniały masz ogròd.Twoje róże są piękne bo moje w tym roku bardzo ucierpiały przez deszcze.Wydaje mi się,że ta biała róża to F.Chopin. Liliowce i funkue,także bardzo lubię.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Twój ogród jak zwykle czaruje kolorami. Róże mnie zachwyciły.
    Moje liliowe dopero zaczynają się rozprzestrzeniać. Chciałabym mieć tyle kolorów, co Ty.
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój ogród zachwyca. Jest mnóstwo przepięknych i bardzo zadbanych kwiatów. Och, jak zwykle jesteś bardzo skromna a Twoje zdjęcia jak zawsze są bardzo piękne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Przepiękne kwiaty! Szczególnie urocze są róże w kolorze pudrowego.. różu. :) Coraz więcej kwiaciarni decyduje się na nowe rodzaje tych kwiatów. Nie kupowane są same czerwone, ale równie wiele osób kupuje na przykład na róże herbaciane lub białe. :)

    OdpowiedzUsuń