wtorek, 29 października 2019

JA TEŻ MAM TO CUDEŃKO..........

Jakiś czas temu nasza blogowa koleżanka Justynka na swoim blogu zadała pytanie ile posiada skarpet. Trafna lub najbardziej zbliżona odpowiedź miała być nagrodzona. Jakimś cudem udało mi się strzelić w dziesiątkę. Takim oto sposobem stałam się posiadaczką pięknej, jesiennej laleczki. Nazwałam ją "Jesienna Wróżka ". Lala wykonana jest z ogromną precyzją i starannością. Każdy szczegół bardzo dopracowany. Jest taka śliczna i delikatna, że fotografowałam ją w opakowaniu, by nic przypadkowego jej się nie przytrafiło tym bardziej, że będzie miała swoją jakże ważną misję.
Będzie wspierać dzieci w terapii w gabinecie psychoterapeutycznym.
Zdjęcie nie oddaje uroku tej laleczki ale czekam już od kilku dni na słońce i niestety nic z tego.
Pięknie i ze szczegółami pokazana jest na blogu Justynki.





Justynka nie byłaby sobą gdyby nie dodała coś jeszcze💓💓💓
Przy takiej pogodzie jaka jest teraz u nas czytam popijając aromatyczną herbatkę, podjadam smaczne czekoladki (z umiarem)😏
a wokół roztacza się piękny zapach płynący z zapachowych świeczuszek i palonego drzewa w "cyganku" w naszym domku letniskowym.
Chwilo trwaj. Dziękuję Ci bardzo Justynko za taki cudowny prezent💓💓💓

Chciałabym jednak, by słońce jeszcze wróciło i trochę ciepełka, bo pozostało jeszcze trochę prac w ogrodzie. Tego również życzę Wam wszystkim. Do następnego spotkania😍😍😍

38 komentarzy:

  1. Gratuluję , piękna przesyłka. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka lala to marzenie, na pewno jest bardzo piękna☺️

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe prezenty od Justynki, a laleczka przecudna.:) Gratuluję wygranej.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent. Lala jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda prezent piękny, a lala prześliczna:):):)

      Usuń
  5. Piękny prezent :) Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Te laleczki są przepiękne, widzialam już je wcześniej, cudeńka ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też od dawna je obserwuję. Są wyjątkowe:):):)

      Usuń
  7. Justyna to kobieta bardzo uzdolniona, a do tego przemiła. Laleczka jest powalająca, idealna. Cieszę się, że ją otrzymałaś i nie tylko. :))) Misja laleczki jest przepiękna, wiem, że będzie pomocna. Sercem całym Cię tulę do serca. <3 :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Justyna jest utalentowana. Swoimi zdolnymi rączynami robi cudeńka, a lala niech cieszy oczęta małych pacjentów. Ściskam<3

      Usuń
  8. Wow, ale wspaniałości. Laleczka bardzo fajna, ale te czekoladki... Mniam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda lala śliczna, a czekoladki dozuję, bo nie bardzo mi wolno. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  9. Jesienna Wróżka jest przepiękna!
    Tylko takie lale tworzy Jystynka:)
    Niech da dzieciakom jak najwięcej dobrej energii i siły do przezwyciężania trudności!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nazwałam ją trafnie i taką rolę odegra w terapii. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  10. Wspaniały prezent! Jakże miło jest dostać "coś" jeszcze. Daje to poczucie wyjątkowości. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Edytko poczułam to tym bardziej, że liczbę strzeliłam na chybił trafił. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  11. Super prezencik. Pozdrawiam równie ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne prezenty dostałaś

    OdpowiedzUsuń
  13. Sliczna laleczka. Trafnie nazwana:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest cudowna, delikatna i też myślę, że nazwa do niej pasuje. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  14. Przepiękny prezent.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Ja również Agatko serdecznie Cię pozdrawiam:):):)

      Usuń
  16. Wspaniały prezent od Justyny, laleczka jest urocza.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justynka jest utalentowana i lubi obdarowywać ludzi. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  17. Gratuluję! Już kilka razy ustawiałam się w kolejce po te cudeńka, ale nie miałam szczęścia 😊
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. A ja przypadkiem i po raz pierwszy. Udało się strzelić w dziesiątkę, a teraz laleczka będzie cieszyć oczy małych pacjentów. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  18. Też tak myślę, a w rzeczywistości jeszcze piękniejsza. Pozdrawiam:):):)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie ! Gratuluję wygranej !!! Widzę, że nie tylko ja mam zaległości w pracach ogrodowych. Cieszy to, że nie jestem w tym osamotniona. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń