sobota, 21 kwietnia 2018

WIOSNA.............................

........ wreszcie nadeszła. Prace w ogrodzie tak się spiętrzyły, że nawet nie zdążyłam pokazać jej pierwszych zwiastunów.
 
 
 
 
 
Ucierpiały moje przebiśniegi.
Zaszkodziły im niskie temperatury.














Niezmiernie ucieszył mnie gość, który nas odwiedził. Podobno jest to jer. Nigdy nie widziałam tego ślicznego ptaka. Nawet nie wiedziałam, że taki istnieje.






W ramach zmniejszania nagromadzonych kordonków tak na chybcika, bo z potrzeby chwili powstały malutkie podkładki. Schematem podzieliła się  nasza blogowa koleżanka Dorotka
 

Dziękuję za Waszą obecność. Życzę wspaniałych, słonecznych wiosennych dni. Pozdrawiam😃😃

23 komentarze:

  1. Piękne krokusy, szkoda, że już przekwitły. Serwetki, podkładki bardzo mi się podobają. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Szkoda, że kwiaty tak szybko przekwitają. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  2. Przepiękne i eleganckie podkładki. Śliczne były początki wiosny u Ciebie. Cieszę się, że wreszcie udało Ci się zamieścić post, miło że wróciłaś. Pozdrawiam i życzę udanej niedzieli.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nadal mam problem z publikacją. Pojawia się tam dziwny napis. Liczę na wyrozumiałość odwiedzających. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  3. Krokusy pięknie kwitły, cieszą oczy i do tego w kilku kolorach :)Twojego gościa również pierwszy raz widzę na oczy, bardzo ładnie upierzony :) Z ciepłymi pozdrowieniami Grzegorz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że tak krótko kwitły. Mojego gościa też widziałam pierwszy raz i oby nie ostatni. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  4. Śliczne krokusiki a podkładki piękne :-) cudownej niedzieli. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kwiaty znowu zachwycają swym pięknem.
    Moja faza na szydełko trwa i ma się dobrze, tylko takie teraz przeglądam wzorki, tych serwetek szukam - możesz się podzielić schematem?
    Miłej niedzieli :)
    vr1974@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwiatów jest coraz więcej. Oby ten kolorowy spektakl trwał. Schemat wysłany. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  6. Cudowne korkusy. szkoda, że należą do wspomnień dlatego z radością oglądam je na Twoich wspanialych zdjęciach.
    Cudownego tygodnia, Janeczko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Lusiu. Ja bardzo lubię krokusy i mogłabym je oglądać w ogrodzie cały rok. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  7. Śliczne serwetki.
    Kwiecień jak dotąd mamy piękny, oby tylko nie było przymrozków bo drzewa w pełnym rozkwicie a pracy też niemało w ogrodach:):)Krokusy są takie szlachetne, szkoda, że tak krótko kwitną.
    U nas pełnia kwitnienia tulipanów i wszelkich żonkilowatych. Dobrego nowego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Elu. Oj pracy u nas ogrom. Coraz trudniej podołać, by ogród był w miarę ogarnięty. A moje tulipany, narcyzy i żonkile padły ofiarą nornic i mrozów. Kwitną jakieś tam resztki. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  8. Ależ cudny kolor tych hiacyntów! Takich jeszcze nie mam. jestem ogromną fanką "śmierdziuchów", tak je nazywa moja córka, która też je kocha. Serweteczki podziwiam, tym bardziej, że nie umiem zrobić. Za to kupuję, jak tylko znajdę w SH. Pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja jestem zawsze pod wrażeniem hiacyntów w każdym kolorze. Ich zapach w ogrodzie podczas kwitnienia jest niesamowity. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  9. Piękne zdjęcia :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Po krokusach pozostało już tylko wspomnienie, miło wrócić do nich na zdjęciach :D
    Ściskam serdecznie, Agness :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że trzeba czekać cały rok, by je znów zobaczyć. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  11. Twoje serwetki są zawsze perfekcyjnie wykonane.
    Są takie piękne.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń