niedziela, 11 czerwca 2017

MAJOWA NIESPODZIANKA............................


W minionym pięknym lecz trochę zimnym miesiącu maju spotkała mnie miła niespodzianka. Wygrałam nagrodę u Małgosi. Ten post powinien ukazać się znacznie wcześniej lecz mój aparat wyjechał na wycieczkę do Wiednia i niestety nie mogłam wykonać fotek. Przepraszam Małgosiu, że dopiero dziś chwalę się wygraną. Te piękne cacuszka bardzo ucieszyły moje oczy. Przede mną jednak olbrzymie wyzwanie. Od jakiegoś czasu chodzą za mną xxxxx lecz moje umiejętności są bardzo marne. Stawiałam je w latach 80-tych. Teraz ta technika jest trochę inna, bajeczna. Czy podołam????
Warto odwiedzić blogi Małgosi. Można wspólnie z autorką pospacerować ulicami stolicy i nie tylko.Wspaniałe Jej umiejętności w dziedzinie filcu i haftu ukażą nam cudne prace, które wykonuje Małgosia. A to moje cacuszka:

Zawieszka, która może być również poduszeczką do igieł. U mnie jednak spełni pierwszą rolę.Jest taka misterna, że szkoda byłoby mi wbijać tam igły.


 
 




Ja w ramach podziękowań mogę tylko ofiarować kwiaty z mojego ogrodu.
A teraz kilka majowych fotek:

Posłonek rozesłany. Miałam tak wiele kolorowych krzewinek.
Niestety został się tylko jeden.
Nornica zimą podjadła korzonki.
Warto go mieć w ogrodzie.
Ilość kolorowych kwiatów zachwyca.




Kilka moich kosaćców. Kocham te kwiaty za ich oryginalność. Teraz rosną przypadkowo ale chciałabym kiedyś posadzić je razem w jednym miejscu. Kiedyś to zrobię. Na razie pozyskuję nowe.




Nieco zmieniony mój kącik kawowy.
Nie jest to faza końcowa tylko przymiarka.


Bardzo mi miło powitać w gronie Obserwatorów Jolę.  Rozgość się proszę. Wam wszystkim dziękuję za obecność i komentarze. Z odpowiedziami na nie jest trochę krucho tak jak z moim czasem. Praca na zarośniętym, wymagającym opieki ogrodem przerosła mnie. Serdecznie pozdrawiam!!!!!!!!!!!!!!!!

33 komentarze:

  1. Mnie również miło! Mam kawę i oglądam Twoje kwiaty!!! Z zazdrością:) Są przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz cudne irysy i kosacce i te rozowe chyba orliki...gratuluje wygranej i prezencikow😊😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ogród !!! Zieleń i kwiaty zawsze mnie zachwycają ! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudności dostałaś - gratuluję :)
    Ogród u Ciebie jak zawsze bajeczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż milej się robi na sercu widząc tak cudowne kwiaty :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To miło, że Ci się podobają i sprawiają przyjemność:):):)

      Usuń
  6. Pięknie u Ciebie i bardzo kolorowo:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Paczuszkę dostałaś na bogato ! A haftu trzeba spróbować koniecznie :)
    Kwiaty zachwycające , też lubię Irysy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za haft wezmę się jak uporam się z chwastami. Pewnie jesienią. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  8. Bardzo ładny ogród. Ciekawa jestem co stworzysz z nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Sama jeszcze nie wiem , co stworzę i czy sobie poradzę. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  9. Gratuluję wygranej.Cudowny masz ogród :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję miłej niespodzianki !! Dziękuję za piękny spacer po Twoim cudownym ogrodzie !!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ogród, więc raduje serce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dużo pięknych zdjęć, kocham kwiaty <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak się nie cieszyć takim ogrodem pełnym pięknych kwiatów. Irysów masz już sporo, czosnek też mnie zachwycił.
    Cieplutko pozdrawiam.:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rabatka trochę przerzedzona ale nornica zawsze coś tam zostawi więc cieszę się tym, co mam. Bardzo lubię czosnek. Szkoda tylko, że liście tak szybko przysychają. Pozdrawiam:):):)

      Usuń
  14. Ogród pochłania dużo czasu, ale wynagradza nam właśnie tą barwą, zapachem i możliwością obcowania z przyrodą .......niespodzianka świetna pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny ogród, tyle przepięknych kwiatów. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cieszę się, że wygrana się spodobała. Jestem pewna, że coś pięknego uda Ci się wyhaftować. Czekam na Twoją jesienną pracę.
    A ogród jak zwykle przepiękny i pełen barw. Irysy to cudne kwiaty.
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń