niedziela, 11 października 2015

SERWETKA NA BIS............

Czy Wy też tak macie? Wykonałam już kiedyś i pokazałam kilku osobom moją pierwszą większą serwetkę.Wzór pochodzi z mojego ulubionego bloga: http://crochet5010.blogspot.com/.
Już jej nie mam. Postanowiłam zrobić drugą i miałam nadzieję cieszyć się nią, ale też cieszy oczy nowej właścicielki. Jestem oczywiście zadowolona, że moja praca komuś sprawiła przyjemność, ale ja nadal nie mam. Muszę podejść do niej po raz trzeci.
Do trzech razy sztuka - mawiają.Może tym razem zostanie w domu. Nie chciałam Was zanudzić tą samą pracą po raz wtóry, ale pokazuję jako dowód, że tak do końca nie zarzuciłam szydełka. Oto ona: 

Ta serwetka jest w kolorze ecru.






















Przy okazji pochwalę się moim ulubionym prezentem. Skarbonka moja osobista i kubek z którego często popijam kawę, herbatę. Podobno zdjęcie przedstawia NAS.
Coś w tym jest. Pijąc mogę patrzeć w oczy mojemu M.

albo sobie.






















Kilka fotek z jesiennego ogrodu. Są już ślady przymrozków niestety.




Serdecznie witam nowych Obserwatorów. Jakże mi miło. Dziękuję za miłe komentarze. Tak mnie cieszy, że do mnie zaglądacie. Życzę wspaniałego, pogodnego tygodnia:):):):):)

34 komentarze:

  1. Cudna serweta :-) Piękny wzór.
    Kubek i skarbonka piękne! Wspaniałe prezenty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękno leży w prostocie. Wykonanie klasa. Podziwiam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie jestem zaskoczona, że Twoje serwetki tak szybko znajdują nowych właścicieli. One są prześliczne. Skarbonka i kubek to bardzo uroczy prezent.
    Pozdrawiam serdecznie:)*

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza serweta, nie dziwię się, że cieszy się powodzeniem, jest śliczna, cały urok w delikatności. Rozbawiłaś mnie niesamowicie tym żartem o spojrzeniu w oczy swojemu M.:))) świetny zestaw:) Tak, w ogrodzie powoli wchodzi jesień, a nawet zima....Jeszcze chcę zdążyć posadzić róże:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Moniczko, a ja czekam jeszcze na ciepło. Czy się doczekam? Zobaczymy. Pozdrawiam:):):):

      Usuń
  5. Wcale się nie dziwię, że ta serweta ciągle Ci "ucieka" ;) Bardzo ładny, ciekawy wzór. Przy okazji zastanawiam się kiedy w końcu uda mi się powrócić do szydełkowania? Musiałabym chyba porzucić najpierw to, czym się zajmuję. A może to tylko sprawa lepszej organizacji czasu.
    Urokliwy zestaw dostałaś w prezencie :) Bardzo mi się podoba.
    Wszyscy teraz mówią o szybkim nadejściu zimy, ale mimo nocnych przymrozków jakoś w to nie wierzę, bo mój osobisty ogrodowy przepowiadacz pogody ;))), czyli orzech jeszcze nie zrzucił liści, a jak dotąd nigdy się jeszcze nie pomylił :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Basiu. Ja podobnie jak Ty czekam na ciepło. Zobaczymy. Pozdrawiam:):):):)

      Usuń
  6. Niefajne te przymrozki- potrafią zniszczyć niestety:) serweta jest śliczna!
    Pozdrawiam i zapraszam do zabawy.Zostałaś nominowana do LIBSTER BLOG AWARD.czekam na odpowiedzi!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Agatko. U mnie przymrozki już dokuczyły, ale czekam na pogodną jesień. Czy jestem naiwna czas pokaże:):):):)

      Usuń
  7. Wzór serwetki jest cudowny, a zestawik naprawdę fajny i uroczy :) Szkoda, że tak szybko przyszedł chłód przez co niektóre rośliny faktycznie ucierpiały, ale najbardziej cieszę się z deszczu, który był długo oczekiwany. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. U nas też zdrowo popadało. Krzewy odżyły, bo kwiatki zdążył zniszczyć przymrozek:):):):)

      Usuń
  8. Piękna ta serwetka, tak staranie wykonana. Ja wróciłam jakiś czas temu do szydełkowania ale nie wychodziło mi już tak równiutko jak kiedyś.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Myślę, że to kwestia czasu. Tego się nie zapomina. Trzeba tylko trochę cierpliwości. Na pewno Ci się uda:):):):):)

      Usuń
  9. Piękna serwetka :) Muszę się nauczyć szydełkować. Zmotywowałaś mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Tak piękne rzeczy robisz, że szydełko to tylko kwestia czasu:):):):)

      Usuń
  10. jaka ta serweta dopieszczona i doprasowana,śliczna

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna serweta, kubek bajerancki, wywołuje uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Z tym kubkiem to taki był zamysł, by nas rozbawił i udało się:):):):)

      Usuń
  12. Przepiękna serweta. Podziwiam cierpliwość do robienia trzy razy tego samego. Ja tego bardzo nie lubię:) bardzo fajny zestaw i fajnie na nim wyglądacie;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Trochę mnie zanudził wzór, ale musiałam się zmobilizować:):):):)

      Usuń
  13. Jest przepiękna :) nie jestem zwolenniczką dziergania tego samego wzoru kilka razy, ale czasem wzór jest tak piekny, że wszyscy chca akurat taki :) Właśnie robię po raz trzeci ten sam obrus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Ja też nie lubię dziergać po kilka razy, ale cóż musiałam i już. Będę teraz robiła inną serwetę drugi raz:):):)

      Usuń
  14. Taka piękna serweta musiała się podobać!
    Kubasy świetne:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję Basiu. Pozdrawiam:):):):)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powiem szczerze, byłabym bardzo egoistyczna i takiej serwety nie oddałabym nikomu. Jest naprawdę prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.To są bliskie mi osoby i chciały właśnie taką. Nie mogłam odmówić. Może kiedyś wykonam ją dla siebie:):):):)

      Usuń
  17. Serwetka jest bardzo ładna, robota w starym stylu, ale nowoczesny wzór. Wszędzie taką pasuje położyć, dlatego musiałaś ją zrobić trzeci raz. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Cieszę się , że Ci się podoba tym bardziej gdyż Ty robisz takie cudeńka. Pozdrawiam:):):):)

      Usuń